حالت شب

معامله‌گری ساده است، اما آسان نیست

توسط مقالات عمومی بورس که در 2022-08-07
حالت شب

معامله‌گری ساده است، اما آسان نیست

مقدمه

نکته بسیار مهمی که در مباحث آموزش فارکس گفته نشده این است که معامله گری ساده است نه آسان.بسیاری از معامله‌گران فکر می‌کنند معامله کردن آسان است. فقط کافی است از یک برنامه معاملاتی پیروی کنید، کمی صبر کنید تا زمان ورود به معامله برسد و سپس سود کنید. اما واقعیت این است که معامله کردن ساده است، اما آسان نیست. معمولا واژه‌های ساده و آسان را هم‌معنی در نظر می‌گیرند. در صورتی که این دو لغت متفاوت هستند و معانی مختلفی دارند. معامله‌گران باید تفاوت بین ساده بودن و آسان بودن را درک کنند. درک این موضوع مهم است، چرا که نگرش شما نسبت به نمودارها و این حرفه را تعیین می‌کند.

معامله کردن ساده است

قطعا می‌توان گفت فرایند معامله کردن ساده است. معامله‌گران کارهای بسیار ساده‌ای انجام می‌دهند. آن‌ها بازار را تحلیل می‌کنند، سفارش خود را ثبت می‌کنند و از سیستم معاملاتی خود پیروی می‌کنند تا اینکه بالاخره معامله با فعال شدن حد سود یا حد ضرر به پایان برسد.

کارهای ساده همیشه آسان نیستند

نکته‌ای که اکثرا به آن توجه نمی‌کنند این است که کاری که روی کاغذ ساده به نظر می‌رسد، ممکن است در عمل اصلا آسان نباشد. به عنوان مثال کم کردن وزن را در نظر بگیرید. کم کردن وزن در کلام و روی کاغذ بسیار ساده است. فقط کافی است میزان کالری دریافتی را کاهش یا میزان سوزاندن کالری را افزایش دهید. به عبارتی دیگر، یا کمتر غذا می‌خورید یا بیشتر ورزش می‌کنید و یا هر دو را انجام می‌دهید. به همین سادگی. باقی مسائل در مورد کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و انواع و اقسام ورزش‌ها به جزئیات این کار مربوط می‌شود. بله، توجه به این جزئیات باعث می‌شود سریع‌تر و مؤثرتر وزن کم کنید. اما در نهایت تنها راه وزن کم کردن این است که کمتر غذا بخورید و یا بیشتر ورزش کنید، و به این طریق می‌توانید با موفقیت وزن خود را کاهش دهید.

اما علیرغم سادگی، وزن کم کردن یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. هر روزه هزاران نفر رژیم‌های غذایی مختلف را شروع می‌کنند. اما چند هفته بعد تسلیم می‌شوند و همه آن برنامه‌های غذایی را کنار می‌گذارند. کمتر غذا خوردن و بیشتر ورزش کردن خیلی ساده به نظر می‌رسند، اما چرا با وجود ساده بودن، نمی‌توانیم بطور مستمر این کار را انجام دهیم؟ به این دلیل که ذهن ضعیف است. در یک لحظه هیجان‌زده می‌شود و در لحظه‌ای دیگر خسته و ملول می‌شود و در نتیجه توانایی شما برای انجام کارهای ساده کمتر و کمتر می‌شود.

چرا موفقیت در معامله‌گری ساده است اما رسیدن به آن سخت است؟

رسیدن به موفقیت در حرفه معامله‌گری هم شباهت خیلی زیادی به داستان وزن کم کردن دارد. هر دو شامل وظایف و کارهایی هستند که روی کاغذ ساده به نظر می‌رسند، اما اجرایی کردن آن‌ها مشکل است. یک معامله‌گر موفق بطور مرتب بازار را تحلیل می‌کند، سفارشات خود را ثبت می‌کند و دائما از سیستم معاملاتی خود پیروی می‌کند. این کار به همین سادگی است. اما اکثر افراد شکست می‌خورند به این دلیل که نمی‌توانند نسبت به سیستم معاملاتی خود پایبند باشند. آن‌ها در نهایت از مسیر اصلی خود منحرف می‌شوند و عادت‌های بدی را دنبال می‌کنند مانند خرید کردن از روی طمع، بستن زودهنگام معامله از روی ترس، استفاده از اهرم‌های سنگین یا انجام معاملات انتقام‌جویانه بعد از ضررها.

نکته مهم این است که نباید ساده بودن را با آسان بودن اشتباه بگیرید. معامله‌ کردن ساده است، اما آسان نیست. بسیاری از معامله‌گران شکست می‌خورند زیرا نمی‌توانند کارهای ساده‌ای را برای مدت‌زمان طولانی انجام دهند. اگر برای یک بازه طولانی از سیستم معاملاتی خود پیروی کنید، از خیلی از معامله‌گران پیشی می‌گیرید. معامله‌گرانی که ذهنیت «معامله‌ کردن آسان است» را دارند، همان افرادی هستند که تصورات سریع پولدار شدن را در ذهن دارند. این افراد در درازمدت پول و سرمایه خود را از دست می‌دهند. در عوض، درک این موضوع که معامله کردن کار آسانی نیست باعث می‌شود اشتیاق بیشتری برای یادگیری پیدا کنید و همچنین بیشتر احتیاط کنید و آمادگی خود را افزایش دهید. آیا بنظر شما می توان از طریق معامله گری به سود مستمر رسید؟برای دریافت این سوال توصیه میکنیم مقاله”آیا از معامله‌گری فارکس می توان به درآمد رسید؟ “را مطالعه نمایید.

گرداوری و ترجمه : آکادمی ویو

منبع: bigwinforex

اینستاگرام اکادمی ویو 

یوتیوب آکادمی ویو

4.8/5 - (345 امتیاز)
نظرات 54
  1. مرتضی رضایی 2021-05-02 در 17:38 پاسخ

    سلام جناب امینوی عزیز روز معلم رو خدمت شما تبریک میگم امیدوارم که امسال بتونم به مقام شاگردی شما برسم مقاله فوق العاده سودمندی بود ممنون که وقت میزارین و به آگاه سازی تریدر ها میپردازین.

    • سلام وقتتون بخیر
      ممنونم بابت تبریکتون.
      امینو

    • سلام ودرود فراوان به جناب دهقان.مقالاتتون ساده است ولی آسون نیست ولی فوق العاده است .متشکرم

  2. سلام وقت بخیر
    استاد بنده جوادم
    رفتم دانشگاه ملی و برگشتم الان هیچ استادی از دوران دانشگاه یادم نیست.
    الان حرف استاد میشه گفتم حرف استاد میشه مثل اسمم بدون فکر میگم امین دهقان
    الان واقعا از صمیم قلبم میگم شما تو ذهنم موندین این هنر شمایه که تو ذهنم مونیدن بسیار عالیست
    روزتون مبارک استاد
    شما منو یاد انیشتین میندازین من به مدت ۳ ماه دیالوگ های انیشتین روزانه میخوندم یکی از یاداشت های انیشتین این بود که گفت
    هر کاری باید ساده انجام بشه جالبیش اینجاست که میگه سادگی ساده نیست.
    شماهم توی اموزش هاتون همین اصل به عنوان اصول خودتون قرار دادین و به دانشجو ها تمام و کمال یاد یدین.و ما ذاتمون طوری هسته ی چیز ساده رو نمیتونیم بپذیریم دنبال راه کار های پیچیده هستیم تا به نتیجه برسیم و واقعا اصول بسیار ساااااده ای که شما در دوره هاتون در نظر گرفتین فوق العاده موثر و کاربردی هستند به این معنی مارو به سود مستمر و همیشگی میرساند.
    نتایج توسط دوستان عزیز اکادمی داریم میبنیم. خودتونم که نتایجتون داره نشون میده چه توانایی دارین.
    ساده گی که توی دوره هاتون هسته مثل هلو میپره تو گلو فقط ی شرط داره باید ذهنت خالی باشه.
    نتیجه گیری ممنونم از وجودتون
    جوادی

  3. صادق فروتن 2021-05-03 در 02:41 پاسخ

    سلام به استاد امینو بزرگوار من از افغانستان هستم من افتخار میکنم به وجود شما واقعا صدای شما به من آرامش میده ودارم تقریبا به سود مستمر میرسم از فقط با دیدن آموزش ها پرایس اکشن وفراکتالی شما دست شما دردنکنه واقعا شما بودین که ما را با دنیای واقعیت ها آشنا کردین واین جمله شما را خیلی دوست دارم که گفتین عادت های خوب بسازید وبگذارید اون عادات خوب برای شما کار کند وجمله دیگراینکه گفتین یاباید دردورنج سال عادات بدی که ساختین را بکشید ویا دردورنج رهایی ازین عادات بد را بکشید تا ترک کنید این عادات بد ودرآخر ازخداوند میخواهم عم طولانی نصیب شمابگرداند وشما را ازگزندهای روزگار درامان نگه دارد

  4. مهدی موذن 2021-05-03 در 03:07 پاسخ

    سلام ممنون از مقاله فوق العاده

    یک نکته ای به ذهنم رسید در مورد اینکه این همه سال علمای دین اصرار بر این دارند انجام واجبات و ترک محرمات و نیازی به انجام مستحبات نیست همین انجام واجبات مارو به جاهای بسیار خوبی می‌رسونه در ظاهر انجام واجبات و ترک محرمات خیلی سادست ولی در عمل خیلی مشکله دقیقا مثل معامله کردن همیشه ما اگر به اصول پایبند باشیم و بر اساس همین اصول پرایس شما که واقعا اصولیه و کاربردی عمل کنیم دیگه نیازی به چیز دیگه ای نداریم فقط کافیه به اصول خودمون پایبند باشیم

  5. سلام استاد
    این موضوع خیلی دید منو نسبت به ترید کردن بهتر کرد و بابتش ازتون ممنونم. من همش فکر میکردم واسه حرفه ای شدن باید کلی قوانین پیچیده و سخت و یاد گرفت و بعدش یهو همه چی درست میشه. ولی اینطور که معلومه قوانین ساده هستند و یادگیری هم راحته اما چیزی که مهمه پیروی کردن از اون قوانین و استمرار هست که ما رو به هدفمون میرسونه. تو زندگی هم قوانین ساده ای وجود داره مثل صداقت داشتن، محبت کردن، امید داشتن، خیرخواه بودن، شکرگزار بودن، عشق ورزیدن و … . اینا خیلی قوانین ساده ای هستند اما پیروی کردن ازشون خیلی هم آسون نیست و همت بلند میطلبه. به قول سعدی که میگه: همت بلند دار که مردان روزگار … از همت بلند به جایی رسیده اند.
    با سپاس

    • سلام بله دقیقا.حالا توی رادیو تیوب این هفته مطلبی کامل در مورد این موضوع میزارم
      صائب تبریزی هم میگه:
      همت بلنددار که با همت بلند / هر جا روی به توسن گردون سواره ای

      امینو

  6. ممنون که به فکر مونید چه تو یوتیوب و چه تو آکادمی هر روز فیلم یا مقاله در اختیارمان میزارید

  7. با سلام و عرض ادب و احترام

    مقاله بسیار مفیدی بود و از استاد عزیزم که زحمات بسیاری برای اکادمی میکشند واقعا سپاسگذارم
    و امیدوارم افتخار این رو کسب کنم که دست کمکی باشم برای تکامل این مجموعه ی با ارزش
    در مورد مقاله من فقط و فقط عامل اصلی اینکه شخص یک مسیری و بنا بر فکر های که داره راجبش(آسان بودن)شروع میکنه و میان مسیر خسته میشه و جا میزنه این میدونم که عادت های نامرتبط نسبت به مسیری که در آن هست داره
    طبق آمار جهانی عادت‌ های منفی بیشتر از عادت‌ های مثبت در حوزه‌های مختلف در زندگی افراد ریشه دوانده است.
    نقش عادت‌ ها در زندگی و رسیدن به موفقیت یک امر اجتناب‌ناپذیر است
    اگر که تصمیم به تغییر زندگی خود بگیریم چاره‌ای جز این نداریم که عادت‌ هایی که مانع موفقیت می‌شوند را شناسایی کنیم و آن ها را تغییر دهیم
    من به شخصه فردی بودم که جناب دهقان در وبینار عادات در ۲۱ روز(اسمی که من گذاشتم روش)که زندگی من و متحول کرد
    و قبل از استارت کارم برای اموزش و شروع یادگیری
    چند مورد رو مد نظر قرار دادم تا باعث جا زدنم و تسلیم شدنم نشود
    ۱ : خودشناسی و خودآگاهی در ۲۱ روز (من کی هستم؟چیکار میکنم؟دلایلم برای شروع کار چیه؟)

    ۲:استارت زدن خواسته های که دوست دارم انجام بدم اما عادات بد و پلیدی که از بچگی یدک میکشیدم مانع میشدن(شده خیلی کم انجام بدم در روز تا بشه عادتم)

    ۳:سرمایه گذاری روی خودم مهم ترین عامل استوار بودن در مسیرم هست و تا اخر عمرم فقط یاد میگیرم
    (خیلی ها بر این باورن که یادگرفتن صرفا چهارتا تکنیک در چارت و یکم تمرین و تمام. واز مهم ترین عامل به نام *من *صرف نظر میکنن و خودشون رو یادشون میره که این تکنیک ها و تمرین ها قراره با احساسات, عادت ها،و… کنترل بشه و در اون موقع شما نقش مهمی انچنان به نظرم ندارید)

    ۴: یه قول به خودم و اهدافم برای رسیدن(در هر شرایط)

    ۵:و در اخر استارت کار برای یادگیری
    نکته: یکسری عادت ها که قابل شناسای نیستند در حین مسیر به ما گوش زد میکنند که باید تغیرشون بدیم که البته دیگه در این قسمت بسیار اسان است تغیر دادنشون چون شما اول مسیر تونستی عادتای بزرگی رو تغییر بدی و دیگه الان استاد شدی) 🙂

    تمام این صحبت هارو با پوست استخونم حس کردم که نوشتمشون
    درسته اول مسیر هستم و موفقیتی در معامله گری کسب نکردم که اونم به موقع تیکش میزنم
    اما به خودم افتخار میکنم که تونستم اونجور که فطرت درونیم میخواد باشم و یکسری عادات رو بر مبنای معامله گری تغییر بدم
    همیشه به خودم گفتم نبوغ در سادگیه
    اما این سادگیه نباید گولم بزنه
    اول خدا
    دوم امین جان
    دوست دار شما امیر علی♥️

    • سلام وقت بخیر
      بسیار عالی بود.ممنون از شما بابت متن فوق العاده عالی و علمی و کاربردی که در پست نوشتید
      امینو

  8. خواستم روز معلمو بهتون تبریک بگم من الان قادر ب خرید دوره فراکتالی نیستم ولی دنبالتون میکنم مرسی سلطان .

    • سلام وقتتون بخیر
      ممنونم سلامت باشید هرجا که هستید .
      براتون موفقیت و شادی و برکت آرزو میکنم
      امینو

  9. روز معلم مبارک 🌺

  10. علی اکبر ربانی شکفته 2021-05-03 در 08:03 پاسخ

    سلام جناب دهقان عزیز .
    شما واقعاحق کلمه استاد رو بجا اوردین وبا زحمات صادقانه خودتون ما شاگردهاتون رو حسابی شرمنده خودتون کردین امیدوارم همیشه سالم تن درست باشید روزتون مبارک استاد ♥️♥️♥️

  11. سلام استاد روزتون مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشید
    ممنون بابت این که تجربه های ارزشمندتون را در اختیار ما قرار میدید .

  12. سلام استاد. این روز بزرگ یعنی روز معلم رو بهتون تبریک میگم. تنها شما واقعا استادانه برزندگی ما تاثیر گذاشتین و زندگی تک تکمون رو دست خوش تغییر در جهت بهترشدن کردیدو به نوعی مارو زنده و بیدارکردید.
    این مقاله خیییلی مفید بود و هرروز و هرروز مطالبتون داره هیجاناتمو کمتر و عملگراییم رو بیشتر و باثبات تر میکنه. خدا بهتون عمر طولانی و باعزت بده.

  13. باتشکر از مقالتون و روز معلمو بهتون تبریک میگم

  14. سلام استاد. روزتون مبارک
    خیلی دوست دارم چهره زیباتون رو ( با توجه به این همه پیگیری و محبت نسبت به شاگرداتون و به نتیجه رسوندنشون) ببینم
    لطفا حداقل یه عکس از خودتون بزارین. خیلی ممنون میشم

  15. مقاله بسیار مفید و عالی بود ممنون از تیم خوب آکادمی ویو ….
    ” تریدر حرفه ای شدن چه آسان سخت است “

  16. مقالات بسیار ارزشمند و فوق العاده هستند ممنون از اکادمی و استاد عزیز

  17. امیرمحمد 2021-05-03 در 14:13 پاسخ

    روز معلم رو تبریک میگم به استاد و نفر اول ایران امین دهقان بزرگ💙

  18. درود و سلام
    با احترام ، یک روز را روز معلم نامیدند ، تا باعث بشه بیاد بیاریم زحمت هاشونو و قدردان آنها باشیم
    هرچند افتخار شاگردی شما را بطور مستقیم نداشتم ،اما مقاله ها در اینجا و فیلم ها در یوتیوب ،برایم بسیار مفید بوده ،بخصوص آموزشهای روانشناسی .
    از اینجا و به این بهانه تبریک و تشکر ویژه مرا برای تک تک لحظه هاتون پذیرا باشید .

  19. ممنون از استاد بزرگوار و تیم خوب اکادمی
    من تمام مقالات رو بصورت کامل دنبال میکنم
    بعضی از مقالات کوتاه هستند اما میتونه ساعت ها تفکر و سرنخ برای عمل ایجاد کنه
    این مقاله هم یکی از اون هاست
    باز هم تشکر از استاد عزیز و تبریک روز معلم به شما
    شاگردی شما باعث افتخاره

  20. سلام و عرض ادب خدمت شما استاد عزیز و بزرگوار
    استاد ابتدا وظیفه خودم میدونم روز معلم رو خدمت شما استاد عزیز تبریک بگم هر چند که با کلمات نمیشه ذره ای از زحمات شما استاد و انسان بسیار بزرگ و والا رو توصیف کرد و تشکر کرد چون ارزش شما بسیار بالاتر از کلمات هست
    به شخصه این مقالتون رو من تجربه کردم
    در اولین وبینار دوره که اجازه صحبت دادین به من یک جمله گفتین که
    مسیر سخت هست اگر بمونید و ادامه بدید قطعا و ۱۰۰ در ۱۰۰ موفق خواهید شد
    حدود ۱۰ روز پیش هم از مسیر آکادمی خارج شده بودم که با کمک شما استاد عزیز دوباره برگشتم تو مسیر صحیح آموزش آکادمی و امروز با دیدن یکی از فایلهای دوره آفرکتالی ، کامل فیلم پسر کاراته باز جلو چشمام ظاهر شد که تمام کارهایی که در دوره پرایس اکشن انجام میدادیم در دروره فرکتالی خودش رو نشون داد
    آموزشهای شما نتنها در حوزه ترید در من تاثیر گذار بود به جرات میتونم بگم با ایجاد عادتهای جدید کل زندگیم تغییر پیدا کرد
    هر کجا که هستین آرزوی بهترینهارو دارم براتون و دستتون رو میبوسم

  21. without commitment you never start and without consistency you never finish

    روزت مبارک مرد

  22. سلام استاد من روز معلم رو به شما استاد عزیز تبریک میگم و ممنونم از زحمات شما . با درسهایی که از شما یاد گرفتم عادتهایی رو در خودم به وجود اوردم مثل روزانه خوندن کتاب در حد یک ساعت – پیاده روی صبح گاهی حدود یک ساعت . نماز اول وقت – خوندن روزی یک کقاله و ارشیو کردن اون مقاله – شکر گذاری و … چند تا عادت دیگه هم باید انجام بدم که یکیش مدیتیش روزانه حداقل ده دقیقه و روزانه حدود نیم ساعت یادگیری زبان و انشاالله عادات تریدری . خواستم بگم که شاید دوتا دوره رو شرکت کردم ولی زندگیم با ورود به این دوره ها عوض شده امیدوارم در ضمینه ترید هم به موفقیت برسم . با سپاس فراوان همیشه سالم و سلامت باشد . علیرضا عابد

  23. سلام استاد
    خوش حالم که شما هستین و نه تنها مسیر اموزش رو ب ما یاد میدین بلکه مسیر درست زیستن هم بهمون یاد میدین…
    کلام شما همیشه باعث ارامشه منه…..
    از صمیم قلبم ازتون سپاسگزارم..

  24. درود.
    مقاله جالب، کاربردی و بسیار مفیدی بود.
    به نوعی می‌توان گفت که فوت کوزه گری را بیان کرده است.

  25. سلام
    مقاله شما و صحبت های شما در مورد گذشته تون و همینطور گذشته خود ماها، تصدیق کامل این جمله است
    آسون به این سادگی نرسیدیم
    ممنون از وقت و انرژی که خودتون و تیم قویتون برامون میزارید
    همیشه سلامت باشید

  26. سلام استاد وقت بخیر
    دلیل اینکه نمیتونیم ورزش روزانه مستمر ادامه بدهیم.
    دلیل اینکه نمیتونیم کارهای بسیار ساده به طور منظم ادامه بدهیم متوجه شدیم ذهن ضعیف است.
    سوال درسته یا خیر؟
    چطوری میتونم ذهنم قوی کنم؟
    سوال
    میزان سنجش ذهن ضعیف چیست؟
    جوادی

  27. بسیار عالی بود ممنونم ازتون
    درباره این سادگی کتاب اثر مرکب خیلی میتونه کمک بکنه.
    برای غلبه بر این سادگی فقط استمرار و تمرین و صبر هست.

  28. مقاله بسیار مفیدی بود ممنون از استاد امینو و تیم اکادمی

  29. بسیار عااااالی استاد امینو عزیز

  30. خیلی کاربردی و عالی بود
    بله واقعا خیلی وقتا سادگی رو با اسانی اشتباه میگیریم البته در صورت تکرار مداوم و مستمر کار ها و عادت های ساده ، در نهایت همون عادت ها و کار ها برای ما آسان هم میشن

  31. مثل همیشه عالی سلطان ❤️💯💯

  32. یک جمله از استیو جابز بنیانگزار اپل کامپیوتر هست که مرتبط با این مقاله هستش
    تمرکز و سادگی مانتراهای من بوده‌اند. سادگی می‌تواند سخت‌تر از پیچیدگی باشد. برای سخت کار کردن باید ذهنتان را پاک‌ کنید تا مسائل برایتان ساده شوند.

  33. سلام استاد
    بعد ازآشنایی با شما و آموزش در دوره تنها گزینه ای که من را مجذوب شما کرد و زندگی من رو متحول کرد کلام آرامشبخش شما بود که استرس رو از زندگی من زدود
    به نظر من شما یه استاد خود ساخته که فلسفه وجودی انسان رو در این دنیا درک کرده و راز خلقت رو به واسطه تحلیل در چارت آزموده ای
    با انگیزه ای که از مقالات روانشناسی شما دریافتم تقزیبا ۱۰ کیلو وزن کم کردم و روش زندگیم کلا عوض شد به خوشیهای زود گذر فکر نمی کنم و سلامتی جسم و روحم برام خیلی مهم شده از مود افسردگی که سالیان سال کار پر زحمت کارگری روی بخت و اقبال من گذاشته بود رها شدم گرچه درامدم از این راه مستمر نیست ولی من مطمئنم موفق می شم و راه درازی در پیش رو دارم اگر عمری باقی بود خودم رو به خودم ثابت می کنم و موفقیتم را جشن می گیرم در غیر اینصورت من از شما ممنونم بابت تغییر مسیر زندگیم و انگیزه ای که در من ایجاد کردی بهترین معلم زندگی من

  34. سلام امین جان امیدوارم عالی باشید
    دقیقا مشکلی که خیلی از افراد( از جمله خودم) در ابتدای اشنایی با این شغل و حرفه دارند اینه که اونو ساده و اسون فرض میکنن وهمین باعث میشه طمع اونها رو جذب این سادگی و اسونی کنه
    اگه دقت کنید اکثر شغل های پر پتانسیل از لحاظ درامدی یک سیستم ساده دارند که انجام دادنشون اصلا کار ساده ای نیست
    اما افرادی که دید یک شبه پولدار شدن دارند سریع جذب میشن و سریعتر از اون سرمایشون رو از دست میدن

  35. سلام و عرض ادب فراوان و خداقوت به تمامی دوستان و خانواده آکادمی ویو،علی الخصوص استاد عزیزم امینو
    هنوز دو بهار از عمرم نگذشته بود که پدر خود را از دست دادم و مادرم هم به مدت ۱۲سال بیمار شد من به جای کودکی عصای دست مادرم بودم،و پس از سختی های فراوان با عشق و بلند پروازی به سمت عشق و علاقه خودم یعنی طبابت رهنمون شدم،با تمام سختی هایی که کشیدم با عشق به سمت اهدافم حرکت کردم.
    به تمام اون چیزهایی که قبلاً آرزو داشتم و حتی فراتر از آنها رسیدم،ولی وقتی به اینجا رسیدم و پزشکی خودم رو به اتمام رساندم با اینکه انبوهی از بیماران رو به لطف خدا درمان کردم با خودم میگفتم حجم این همه دعای خیر کجا میره این همه مطالعه و تحقیق شبانه روزی چی ،اما چون طبابت رو به خاطر پول انتخاب نکردم هیچ وقت به فکر گرفتن هزینه زیاد از هیچ بیماری نبودم با خودم گفتم چرا من از لحاظ ثروت در دنیا سرآمد نباشم و خیلی از آرزوهای جدید دیگه هرچی سعی و تلاش و مطالعه شبانه روزی کردم به نتیجه خاصی نرسیدم که مسیر برام شفاف باشه خیلی از دوستان خوبم بهم پیشنهاد های مالی وسیعی میدادن از طریق تجارت شرکت و…اما من به هیچ کدام راضی نبودم
    پس از ته قلبم از خدا خواستم که راه رو خودش بهم نشون بده و الهام کنه تا اینکه با استادی بی نظیر و بی همتا استاد عشق و زندگی استاد امینوی عزیزم آشنا شدم سجده شکر به جای آوردم و گفتم خدایا بابت نتیجه تمام دعاهای خیر و تلاش و… مرسی.
    گفتم خدایا من حتی نمی‌دونم از استاد امینو با چه بیان و زبانی تشکر کنم،خدایا از تو که معبود منی که دیگر…
    سخن را کوتاه کنم استاد گلم من خیلی خیلی خیلی زیاد کتاب میخونم اما درس خداشناسی رو بهتر از همه از شما آموختم.
    دوست دار همیشگی تو
    شاگرد کوچک شما
    دکتر دانیال سرافرازی

  36. حسین روحی 2022-08-09 در 13:24 پاسخ

    با سلام و احترام
    جناب آقای دهقان از اینکه در مجموعه شما هستم خیلی خوشحالم و حدودا ۷ ماهه هستم و خیلی سپاسگزارم بابت صبر و حوصله شما در آموزشی که ترتیب دادید…..

  37. با آرزوی سلامتی برای استاد عزیز
    ؛
    بسیاری از معامله‌گران شکست می‌خورند زیرا نمی‌توانند کارهای ساده‌ای را برای مدت‌زمان طولانی انجام دهند.

    جمله ای در طول کوتاه اما به عمق چند کیلومتر -حتی در بالاترین سطوح علم ترید زمانی که خیلی به موفقیت نزدیک میشیم به یک مانع بزرگ از جنس خودمون برخورد میکنیم و خود ادم تبدیل میشه به بزرگترین مانع خودش وشاید تازه اونجا بسیاری از مساعل گفته شده رو درک کنیم…

  38. سلام و درود به استاد عزیزم
    واقعا عالی بود استفاده میکنیم از وجود پر خیر و برکت شما
    ممنونم

    یوسف

  39. واقعیت این است که معامله کردن ساده است، اما آسان نیست

    نکته‌ای که اکثرا به آن توجه نمی‌کنند این است که کاری که روی کاغذ ساده به نظر می‌رسد، ممکن است در عمل اصلا آسان نباشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید